Notícies de Guardiola

Durant el ple de maig de 2013, es va fer l'aprovació inicial del Pla d'Ordenació Urbanística del municipi de Sant Salvador de Guardiola únicament amb els vots a favor de l'equip de govern. La CUP ha presentat una bateria d'al·legacions per tal de mirar de solucionar aspectes clau del POUM que estan mal resolts:

Des de la CUP-Guardiola volem donar el condol a la família del company Jaume Capdevila. Sempre seràs recordat per la feina feta pel poble.

Es fa tan difícil trobar paraules per apaivagar el buit i el dolor que ens produeix la teva inesperada pèrdua.

L'Èlia ha estat una persona forta, valenta, serena i sempre somrient. En una vida molt curta has donat molt.

La teva vitalitat ens dóna força per seguir endavant i continuar  creixent com a persones i com a poble.

Des de la CUP-Guardiola agafem el teu testimoni i el teu compromís.

Debat sobre el POUM dimecres 13 a les 20:00 a la Sala
Sopar de germanor al restaurant de Salelles i concert a Stroika.
Assemblea Oberta. Vine i participa!
La CUP ha decidit presentar-se a les properes eleccions al Parlament de la Generalitat.
Després de les eleccions municipals del 22 de maig, on la CUP va obtenir un regidor per l'ajuntament de Sant Salvador de Guardiola, s'han estat mantenint contactes amb els diversos grups de cara a la constitució del nou equip de govern.
Gràcies a les 160 persones que han dipositat la seva confiança en la CUP.

Pàgines